UITVERKOCHT

Blij dat ik Rij. 125 jaar Autoreclame


Paperback 24 x 24 cm, 192 pp.,
Prijs € 17,50

Autoreclame is er sinds jaar en dag op gericht de verkoop van auto's te bevorderen. Maar wie naar de geschiedenis van de autoreclame kijkt, ziet dat het veel méér is.

Van 17 februari 2012 tot en met 15 april 2012 vond in het Louwman Museum in Den Haag de tentoonstelling Blij dat ik Rij, 125 jaar Autoreclame plaats. De tentoonstelling belichtte op een originele en verrassende manier de maatschappelijke en culturele betekenis van de auto, aan de hand van spraakmakende reclamecampagnes uit binnen- en buitenland en was een primeur. Het was de eerste overzichtstentoonstelling over autoreclame die in Nederland georganiseerd wordt.

Blij dat ik Rij. 125 jaar Autoreclame laat zien hoe de auto een deel van ons leven is geworden. De catalogus neemt u mee op een reis langs de meest aansprekende reclame-uitingen die in binnen- en buitenland zijn gemaakt. Autoreclame die ons is bijgebleven, die ons prikkelt en ons vaak aan het lachen brengt.

Het is reclame die ook veel vertelt over de bijzondere band die wij met de auto hebben. Kortom, Blij dat ik Rij. 125 jaar Autoreclame is een autoboek waar u veel plezier aan zult beleven.

<Terug<